Followers

flash

Monday, April 25, 2011

Mandi bunga dengan 7 LOVE


Pernah dengar tak produk 7LOVE dari Hudrich Enterprise? 7LOVE adalah gel mandian yang terdiri dari 7 jenis bunga. Bunga2 tersebut adalah bunga mawar, bunga teratai, bunga loceng, bunga melur, bunga jarum, bunga raya dan bunga kemboja. Bunga2 ini dipilih berdasarkan warna2 pelangi ( merah, jingga, kuning, hijau, biru, indigo dan ungu) yang dikatakan 7 warna chakra utama. Warna2 ini mempunyai aura tersendiri kerana warna hidup aripada pati bunga mampu membersih, merawat dan merangsang tenaga chakra dan aura tubuh manusia.



Korang pernah mandi bunga? Mandi bunga telah diamalkan sejak dari nenek moyang kita dulu, khasiat mandi bunga dipercayai boleh membuang sial, dapat mengusir pengaruh kejahatan dan menarik pengaruh kebaikan dalam diri kita kerana bau yang harum daripada bunga2 tersebut. Dikatakan juga yang mandi bunga ni dapat mengeluarkan aura2 baik, menaikkan seri wajah dan sangat sesuai untuk mempercepatkan jodoh.




Mengikut kajian yang telah dijalankan, bunga merupakan peyerap tenaga matahari yang paling baik. Mandi dengan air yang bercampur bunga memungkinkan kita mendapat kebaikan2 tenaga matahari yang telah diserap serta diproses oleh bunga. Tenaga daripada bunga juga dikatakan mampu memintas atau menghapuskan tenaga2 tidak baik dalam tubuh seseorang. 7 LOVE dihasilkan daripada ekstrak bunga2 dan tidak mempunyai sebarang bahan kimia yang boleh merosakkan bahan semulajadi didalamnya.


Kebaikan, Keistimewaan dan Kehebatan 7LOVE

  • Menghilangkan stress
  • Menaikan seri wajah
  • Menyegarkan tubuh badan
  • Mengurangkan bau badan
  • Menjana organ dalaman sentiasa stabil dan berfungsi dengan baik
  • Meningkatkan kecerdasan minda
  • Anti-kanser
  • Allergic
  • Menghaluskan kulit
Dengan itu mendian bungan 7LOVE memberi kesan yang positif kepada pengamalnya dari segi fizikal, mental dan spiritual. Ia juga memberi khasiat pelaris, murah rezeki, pengasih, penyeri dan masalah jodoh. Insya Allah, semuanya dengan izin Allah


Harga 7LOVE : RM39
  • Kepada sesiapa yang berminat untuk mencuba 7LOVE 
  • Kepada yang ingin menjadi stokis atau pengedar 7LOVE 
  • Boleh hubungi saya, 
Deeda : 017-6671840 atau Zamri : 019-9231848

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Setiap wanita itu cantik……

Allah SWT berfirman:-
“Ketika AKU menciptakan seorang wanita,ia diharuskan untuk menjadi seorang yang istimewa. AKU membuat bahunya cukup kuat untuk menompang dunia;namun harus cukup lembut untuk memberikan kenyamanan,”
“AKU memberikan kekuatan dari dalam untuk mampu melahirkan anak dan menerima pernolakan yang seringkali dating dari anak-anaknya”.
“AKU menberinya kekerasan untuk membuatnya tetap tegar ketika orang-orang lain menyerah,dan mengasuh keluarganya dengan penderitaan dan kelelahan tanpa mengeluh.”
“AKU memberinya kepekaan untuk mencintai anak-anaknya dalam setiap keadaan,bahkan ketika anaknya bersikap sangat menyakiti hatinya."
“AKU memberinya kekuatan untuk mendukung suaminya dalam kegagalannya dan melengkapi dengan tulang rusuk suaminya untuk dilindungi hatinya.”
"AKU memberikan kebijaksanaan untuk mengetahui bahawa seorang suami yang baik takkan pernah menyakiti isterinya,tetapi kadang-kadang menguji kekuatannya dan ketetapan hatinya untuk berada di sisi suaminya tanpa ragu.”
“Dan akhirnya, AKU memberinya air mata untuk dititiskan. Ini adalah khusus miliknya untuk digunakan bilapun ia diperlukan.”
“Kecantikkan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakannya,susuk yang ia tampilkan atau bagaimana ia menyisir rambutnya. Kecantikkan seorang wanita harus dilihat dari matanya, kerana itu pintu hatinya,tempat di mana CINTA itu ada.”

If you love someone tell them, for you never know what tomorrow may have in store.