Followers

flash

Friday, October 5, 2012

Keguguran

Pagi Jumaat tanggal 5 Okt 2012 hari yg paling menyedihkan bagi aku dan suamiku...aku keguguran juga akhirnya. Mlm khamis tu aku dah bleeding dan rasa sakit2 perut tapi x la rasa sakit yg x boleh tahan. Aku still boleh tdo lena... tapi pagi tu turun darah yg agak byk dan aku dah bersedia kalau tuhan nak amik baby aku arini... dari smlm aku dah berdoa kalau ini bukan rezeki kami biarlah dia turun secara semulajadi sbb aku x nak kena dnc. Alhamdulillah dia keluar habis dan aku x rasa sakit yg amat sgt cuma rasa sakit senggugut biasa je. Nasib juga abg botak aku keja malam dan masa aku keguguran tu dia ada di samping ku... terima kaseh syg..



Maafla kalau gambar tu menganggu situasi anda tapi tu adalah uri yg keluar selepas kantung baby keluar macam gambar kat bawah. Aku x pecahkan kantung tu pun... kami kebumikan sekali selepas semayang jumaat. Sedih memang sedih tapi aku bersyukur jugak sbb aku ada zuriat yg telah menanti aku di sana nanti... tunggu Ummie ye sayang...


Lepas ni nampak gayanye aku kena berpantang la sebelum cuba utk TTC semula... insya Allah kami akan cuba lagi... doakan aku pregnant lagi selepas ni ye... secepat mungkin! insya Allah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Setiap wanita itu cantik……

Allah SWT berfirman:-
“Ketika AKU menciptakan seorang wanita,ia diharuskan untuk menjadi seorang yang istimewa. AKU membuat bahunya cukup kuat untuk menompang dunia;namun harus cukup lembut untuk memberikan kenyamanan,”
“AKU memberikan kekuatan dari dalam untuk mampu melahirkan anak dan menerima pernolakan yang seringkali dating dari anak-anaknya”.
“AKU menberinya kekerasan untuk membuatnya tetap tegar ketika orang-orang lain menyerah,dan mengasuh keluarganya dengan penderitaan dan kelelahan tanpa mengeluh.”
“AKU memberinya kepekaan untuk mencintai anak-anaknya dalam setiap keadaan,bahkan ketika anaknya bersikap sangat menyakiti hatinya."
“AKU memberinya kekuatan untuk mendukung suaminya dalam kegagalannya dan melengkapi dengan tulang rusuk suaminya untuk dilindungi hatinya.”
"AKU memberikan kebijaksanaan untuk mengetahui bahawa seorang suami yang baik takkan pernah menyakiti isterinya,tetapi kadang-kadang menguji kekuatannya dan ketetapan hatinya untuk berada di sisi suaminya tanpa ragu.”
“Dan akhirnya, AKU memberinya air mata untuk dititiskan. Ini adalah khusus miliknya untuk digunakan bilapun ia diperlukan.”
“Kecantikkan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakannya,susuk yang ia tampilkan atau bagaimana ia menyisir rambutnya. Kecantikkan seorang wanita harus dilihat dari matanya, kerana itu pintu hatinya,tempat di mana CINTA itu ada.”

If you love someone tell them, for you never know what tomorrow may have in store.