Followers

flash

Thursday, February 17, 2011

Gambar lama Kila Fairy

Aritu aku ada wat satu entry tentang minah ni... tentang bibir seksi dia yang sibuk orang kata macam Angelina Jolie tu la. " Ori ke buat bibir minah ni?" Aku duk cari gak la gambar2 lama dia nak wat perbandingan, x sangka plak beutifulnara kua kan gambar dia masa selekeh dulu. Hehe... banyak betul perbezaan dia! Korang tgk gambar terkini kat bawah ni. Memang cantik dia sekarang... kulit dah putih, hidung mancung dan bibir seksi kan?



Gambar masa kecik, bibir tu x la seksi sangat tapi bibir menyusu tu memang macam tu la kan? hehe susah nak   bandingkan sebab masa kecik, mungkin bila besar dia akan berubah ( bersangka baik... dia punye bibir ori... hehe )

Yang ni, gambar minah ni apa ke nama dia... Kila Fairy yang dah besar. Erm berdiri sebelah kanan sekali. Sama x gambar dia dengan dulu? Kulit gelap, muka sah2 melayu, hidung penyek dan dagu pendek jer aku tengok... sedapnya mengutuk orang yek. Tapi macam2 boleh buat dengan teknologi yang ada sekarang. Kalau nak putih bleh inject Vitamin C dan tationil ( bukan bleh putihkan kulit jer malah untuk kesihatan gak sebab aku pun buat dan jual... di jamin selamat)... tapi kalau suntik untuk mancungkan hidung, buat dagu dan botok... aku x berani la sebab yang tu akan ada kesan kemudian hari.


So, kecantikan tu x kekal... yang buruk bleh jadi cantik dan kalau dah cantik tu bersyukurla anda di beri anugerah itu. Semua manusia dilahirkan cantik, kalau muka jer cantik hati busuk x guna gak, ye tak? Apa2 pun...kecantikan dalaman lebih penting

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Setiap wanita itu cantik……

Allah SWT berfirman:-
“Ketika AKU menciptakan seorang wanita,ia diharuskan untuk menjadi seorang yang istimewa. AKU membuat bahunya cukup kuat untuk menompang dunia;namun harus cukup lembut untuk memberikan kenyamanan,”
“AKU memberikan kekuatan dari dalam untuk mampu melahirkan anak dan menerima pernolakan yang seringkali dating dari anak-anaknya”.
“AKU menberinya kekerasan untuk membuatnya tetap tegar ketika orang-orang lain menyerah,dan mengasuh keluarganya dengan penderitaan dan kelelahan tanpa mengeluh.”
“AKU memberinya kepekaan untuk mencintai anak-anaknya dalam setiap keadaan,bahkan ketika anaknya bersikap sangat menyakiti hatinya."
“AKU memberinya kekuatan untuk mendukung suaminya dalam kegagalannya dan melengkapi dengan tulang rusuk suaminya untuk dilindungi hatinya.”
"AKU memberikan kebijaksanaan untuk mengetahui bahawa seorang suami yang baik takkan pernah menyakiti isterinya,tetapi kadang-kadang menguji kekuatannya dan ketetapan hatinya untuk berada di sisi suaminya tanpa ragu.”
“Dan akhirnya, AKU memberinya air mata untuk dititiskan. Ini adalah khusus miliknya untuk digunakan bilapun ia diperlukan.”
“Kecantikkan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakannya,susuk yang ia tampilkan atau bagaimana ia menyisir rambutnya. Kecantikkan seorang wanita harus dilihat dari matanya, kerana itu pintu hatinya,tempat di mana CINTA itu ada.”

If you love someone tell them, for you never know what tomorrow may have in store.