Followers

flash

Sunday, February 27, 2011

Jeles2 dengan Abang Botak

Wah! jelesnya aku dengan Abang Botak aku ni... dia beli handphone baru. HTC Touch Pro 2. Hp ni ada 2 kaler, hitam dan silver. Abang aku amik warna silver dan dia dah lengkapkan byk software dlm tu, x payah la nak cari2 lagi sebab sekali download pun mau dalam rm50. Aku memula x la berkenan sangat ngan jenama HTC ni... x glamer kan? aku suka kalau dia beli Nokia N97 ker atau Sony Xperia X10 ker tapi tolongggg jangan beli Blacberry (x berkenan tepon KETOT tu). Kalau dia beli at least aku ni bleh gak la tumpang2 pakai kan? Bila dah survey2 dan nampak ke'best'an tepon HTC ni aku pun mula berkenan. 



Orang sekarang kan pakai smartphone yang ada android2 tu... banyak benda bleh download. Patut la aku tgk lelaki banyak pakai HTC banyakkk kelebihan dia rupanya...Abang botak aku ni x suka fully touch screen dan aku plak memang sukaaaa sesangat. Dia berkenan sungguh yang ada keyboard tu sebab senang type. Puas hati la gak tepon HTC ni... gambar pun clear... pada aku tu yang penting sebab aku suka gak gi mana2 tangkap gambar. Tak reti aku nak cite ape spec yang best kat hp ni sebab yang aku tau call, sms, tangkap gambar dan main games jer dekat tepon tur... hehe. 


Sorry la Norkiah... cintaku telah beralih arah. Next time aku nak rembat satu HTC HD7 plak... aduhai smooth gila macam pakai iphone4 tapi lebih banyak application dia dan yang penting harga lebih murah x la semahal iPhone tapi rabak gak la purse dan kena saving dari sekarang ni! 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Setiap wanita itu cantik……

Allah SWT berfirman:-
“Ketika AKU menciptakan seorang wanita,ia diharuskan untuk menjadi seorang yang istimewa. AKU membuat bahunya cukup kuat untuk menompang dunia;namun harus cukup lembut untuk memberikan kenyamanan,”
“AKU memberikan kekuatan dari dalam untuk mampu melahirkan anak dan menerima pernolakan yang seringkali dating dari anak-anaknya”.
“AKU menberinya kekerasan untuk membuatnya tetap tegar ketika orang-orang lain menyerah,dan mengasuh keluarganya dengan penderitaan dan kelelahan tanpa mengeluh.”
“AKU memberinya kepekaan untuk mencintai anak-anaknya dalam setiap keadaan,bahkan ketika anaknya bersikap sangat menyakiti hatinya."
“AKU memberinya kekuatan untuk mendukung suaminya dalam kegagalannya dan melengkapi dengan tulang rusuk suaminya untuk dilindungi hatinya.”
"AKU memberikan kebijaksanaan untuk mengetahui bahawa seorang suami yang baik takkan pernah menyakiti isterinya,tetapi kadang-kadang menguji kekuatannya dan ketetapan hatinya untuk berada di sisi suaminya tanpa ragu.”
“Dan akhirnya, AKU memberinya air mata untuk dititiskan. Ini adalah khusus miliknya untuk digunakan bilapun ia diperlukan.”
“Kecantikkan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakannya,susuk yang ia tampilkan atau bagaimana ia menyisir rambutnya. Kecantikkan seorang wanita harus dilihat dari matanya, kerana itu pintu hatinya,tempat di mana CINTA itu ada.”

If you love someone tell them, for you never know what tomorrow may have in store.