Followers

flash

Saturday, February 5, 2011

HaPpY BiRtHdAy Norman

Hari ni birthday Norman KRU, idola aku dari aku sekolah lagi sampai la sekarang. Tak tau tang mana aku minat sangat dengan KRU ni dulu. Aku bleh join Fan Club dan siap pergi lagi aktiviti dorang kat Desaru tu sorang2 jer. 'Fun in da' Sun' seronok gila dapat jumpa dorang dulu. Dalam 3 saudara ni aku suka sangat ngan Abang Long sebab dia adalah mastermind dalam KRU. Walau pun rambut Norman dah banyak yang gugur tapi aku tetap peminat no. 1 dia... hehe. Happy Birthday Norman yang 39 tahun. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Aku harap empayar KRUjaan akan bertambah gah dalam industri muzik dan perfileman tanah air. 

KRU dulu masa album reKRUed tahun 1994 tak silap aku


KRU sekarang semasa tayangan filem Magika. Masih ensem abang2 KRU ni

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Setiap wanita itu cantik……

Allah SWT berfirman:-
“Ketika AKU menciptakan seorang wanita,ia diharuskan untuk menjadi seorang yang istimewa. AKU membuat bahunya cukup kuat untuk menompang dunia;namun harus cukup lembut untuk memberikan kenyamanan,”
“AKU memberikan kekuatan dari dalam untuk mampu melahirkan anak dan menerima pernolakan yang seringkali dating dari anak-anaknya”.
“AKU menberinya kekerasan untuk membuatnya tetap tegar ketika orang-orang lain menyerah,dan mengasuh keluarganya dengan penderitaan dan kelelahan tanpa mengeluh.”
“AKU memberinya kepekaan untuk mencintai anak-anaknya dalam setiap keadaan,bahkan ketika anaknya bersikap sangat menyakiti hatinya."
“AKU memberinya kekuatan untuk mendukung suaminya dalam kegagalannya dan melengkapi dengan tulang rusuk suaminya untuk dilindungi hatinya.”
"AKU memberikan kebijaksanaan untuk mengetahui bahawa seorang suami yang baik takkan pernah menyakiti isterinya,tetapi kadang-kadang menguji kekuatannya dan ketetapan hatinya untuk berada di sisi suaminya tanpa ragu.”
“Dan akhirnya, AKU memberinya air mata untuk dititiskan. Ini adalah khusus miliknya untuk digunakan bilapun ia diperlukan.”
“Kecantikkan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakannya,susuk yang ia tampilkan atau bagaimana ia menyisir rambutnya. Kecantikkan seorang wanita harus dilihat dari matanya, kerana itu pintu hatinya,tempat di mana CINTA itu ada.”

If you love someone tell them, for you never know what tomorrow may have in store.