Followers

flash

Tuesday, February 7, 2012

Perempuan BODOH Bangang!

Ada 2 pompuan bodoh bangang yang aku kenal... sorang andartu terlampau yang meroyan nak berlaki, dan sorang laki pompuan perasan Erra Fazira ratu la sangat! padahal hantu, janda meroyan ni. Janda meroyan ni aku x ambik pot sangat cuma aku nak luahkan sedikit rasa sebal, sesal, sebu n senak aku pada pompuan BODOH Bangang ni... Kalau ko blocked aku sorang kat FB tu x da hal punyer ni ko pergi blocked sume orang yg aku kenal what the heck! (hell + fuck) bleh gitew? Ingat aku nak tau ker apa yg ko buat sume tu? x hingin aku nak tau tentang ko... kalau terserempak ko mati tengah jalan pun aku x tgk la... inikan pula jumpa ko hidup2. Nak lari pun ko nak gi mana? rumah ko pun aku tau... mak bapak ko pun aku kenal... sebab tu la orang panggei andartu BODOH BANGANG! dulu boleh la aku pertahankan ko tapi sekarang memang aku akui ko memang bodoh yang x boleh di ajar, bangang yang x boleh di ikut. Dan pompuan yang ko kutuk perempuan gila anak tokey babi tu... sama je ngan ko, x da beza pun! patut la korang bleh jadi bes fren.

Bukan org lain pun, kami ada pertalian saudara tapi...

Sorry emo sikit... bukan apa bila kita bukak FB macam2 cerita yg boleh kita baca bila dorang update status kan? kalau orang tak kenal boleh la kita tipu dengan status yang baik2 dan gempak2 yang kita tulis tapi bila kita kenal seseorang tu berlawanan dengan apa yg kita baca tu... nak muntah tgk status2 turr. Ayat islamik bagai nak rak tapi perangai nauzubillah, talam 2 mukanya, tabur fitnahnya dan dengan perangai x senonohnya. Aku x kata aku ni baik tapi apa yg aku buat, yang aku tunjukkan sama dengan personaliti aku. Bila org tgk aku, macam tu la aku, be myself tak pura2 dan hipokrit macam pompuan tu. Kalau org tgk dia, pijak semut pun x mati, cakap tentng agama punye la gah! tapi bila kenal hati budi dia, busuk punya orang.

Kalau dulu aku akui dia memang baik tapi x tau la apa jadi dengan dia sekarang! culture shocked mungkin... patutlah dia x ramai kawan, x makan nasihat orang, dia rasa dia je betul tapi bila jantan menjanjikan syurga... punyelah dia percaya kat dorang 100%... sanggup serahkan semua, sanggup ikut jantan kemana saja... Kalau nak berlaki pun, jgn la mudah percaya pada lelaki yang baru kenal x sampai 2 bulan... baru kenal sehari pun dah bleh ikut dan kena angkut ngan jantan... mana la maruah ko sebagai anak dara? erm... anak dara ker? Moga ko kembali pada jalan yg benar dan tak hanyut lebih jauh...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Setiap wanita itu cantik……

Allah SWT berfirman:-
“Ketika AKU menciptakan seorang wanita,ia diharuskan untuk menjadi seorang yang istimewa. AKU membuat bahunya cukup kuat untuk menompang dunia;namun harus cukup lembut untuk memberikan kenyamanan,”
“AKU memberikan kekuatan dari dalam untuk mampu melahirkan anak dan menerima pernolakan yang seringkali dating dari anak-anaknya”.
“AKU menberinya kekerasan untuk membuatnya tetap tegar ketika orang-orang lain menyerah,dan mengasuh keluarganya dengan penderitaan dan kelelahan tanpa mengeluh.”
“AKU memberinya kepekaan untuk mencintai anak-anaknya dalam setiap keadaan,bahkan ketika anaknya bersikap sangat menyakiti hatinya."
“AKU memberinya kekuatan untuk mendukung suaminya dalam kegagalannya dan melengkapi dengan tulang rusuk suaminya untuk dilindungi hatinya.”
"AKU memberikan kebijaksanaan untuk mengetahui bahawa seorang suami yang baik takkan pernah menyakiti isterinya,tetapi kadang-kadang menguji kekuatannya dan ketetapan hatinya untuk berada di sisi suaminya tanpa ragu.”
“Dan akhirnya, AKU memberinya air mata untuk dititiskan. Ini adalah khusus miliknya untuk digunakan bilapun ia diperlukan.”
“Kecantikkan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakannya,susuk yang ia tampilkan atau bagaimana ia menyisir rambutnya. Kecantikkan seorang wanita harus dilihat dari matanya, kerana itu pintu hatinya,tempat di mana CINTA itu ada.”

If you love someone tell them, for you never know what tomorrow may have in store.