Followers

flash

Monday, August 20, 2012

Selamat Hari Raya 2012

Alhamdulillah tahun ni aku beraya dengan keluarga mertua di Besut, Trengganu... kami pulang berhari raya pada 14/8/2012 sehingga hari raya ke3 iaitu 21/8/2012. Abang Botak dapat cuti raya taun ni so 5 hari sebelum raya lagi kitorang dah gerak balik kampung. Lagipun kalau dekat2 nak raya takut jem plak! x larat nak tempuh 7 jam perjalanan jadi 12 jam plak nanti. Tahun ni tema dorang nak warna kelabu... so x payah la aku susah payah wat baju raya warna kelabu sbb kitorang memang dah ada baju warna tu, lagipun wat banyak2 baju melayu bukan Abang Botak aku selalu pakai pun, pakai setaun 2, 3 kali je kot... selalunya hari jumaat dia keja so gi semayang jumaat pakai baju kemeja keja dia je la.

Adik bongsu kami

Abe Mat

Hero2 Kak Na

Ni la mak dorang

Kue yang paling notty

Ma dengan anak bongsu dia

Ma, adik dan cucu2

Ma dengan anak keduanya, Kak Na

Ma dengan anak sulung comei dia, Abg Botak aku la

Ayah Long n Ayah Ngah

Ni menantu sulung comei Ma... hehe aku la

2 orang bapa dalam hidup kami

Abah dan Ayah

Sweet couple

Ma x ready lagi la...

Ma dan Ayah

Jejaka2 tampan 

Family lelaki kami

Wanita2 jelita la pulak!

2 orang kecik tu tetap nak menyelit

Adik beradik Abg Botakku...

Selang bunga

Semoga hubungan ini berkekalan hingga akhir hayat... amin

Sayang sangat kat abang botak ni... grrrr

Abah dan Ayah

Seronok raya dgn adanya kedua2 bapa kami

Kak Na dan anak2

Seronoknya Kue dapat duit raya

Adik lelaki bongsu, Zamani

Dia sorang je baju warna lain

Adik pompuan bongsu, Zuliana

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Setiap wanita itu cantik……

Allah SWT berfirman:-
“Ketika AKU menciptakan seorang wanita,ia diharuskan untuk menjadi seorang yang istimewa. AKU membuat bahunya cukup kuat untuk menompang dunia;namun harus cukup lembut untuk memberikan kenyamanan,”
“AKU memberikan kekuatan dari dalam untuk mampu melahirkan anak dan menerima pernolakan yang seringkali dating dari anak-anaknya”.
“AKU menberinya kekerasan untuk membuatnya tetap tegar ketika orang-orang lain menyerah,dan mengasuh keluarganya dengan penderitaan dan kelelahan tanpa mengeluh.”
“AKU memberinya kepekaan untuk mencintai anak-anaknya dalam setiap keadaan,bahkan ketika anaknya bersikap sangat menyakiti hatinya."
“AKU memberinya kekuatan untuk mendukung suaminya dalam kegagalannya dan melengkapi dengan tulang rusuk suaminya untuk dilindungi hatinya.”
"AKU memberikan kebijaksanaan untuk mengetahui bahawa seorang suami yang baik takkan pernah menyakiti isterinya,tetapi kadang-kadang menguji kekuatannya dan ketetapan hatinya untuk berada di sisi suaminya tanpa ragu.”
“Dan akhirnya, AKU memberinya air mata untuk dititiskan. Ini adalah khusus miliknya untuk digunakan bilapun ia diperlukan.”
“Kecantikkan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakannya,susuk yang ia tampilkan atau bagaimana ia menyisir rambutnya. Kecantikkan seorang wanita harus dilihat dari matanya, kerana itu pintu hatinya,tempat di mana CINTA itu ada.”

If you love someone tell them, for you never know what tomorrow may have in store.