Followers

flash

Wednesday, August 1, 2012

Baju Online

1st time beli baju online... susah nak beli baju besar ni... dari melilau aku mencari nanti baik try beli online... not bad! tapi aku kurang suka material baju n skirt yg aku beli kat bawah ni sbb lembut n nipis sangat... tapi yang pasti memang selesa sangat! Boleh la pakai jalan2 raya nanti.


CIRCUMFERENCE & AFTER STRETCH MEASUREMENTS;
BUST-60INCH
WAIST-66INCH
HIP-70INCH
ARMPIT-26INCH
BOTTOM SLEEVE-14INCH
LENGTH-31INCH
FREE SIZE-UP TILL 5XL ONLY..
T-SHIRT MATERIAL-GOOD STRETCH COTTON JERSEY (very2 comfortable)



Skirt ni saiz 56 n 52 je yg ada... aku amik 2 2 sekali rupa2nya saiz 52 tu aku pakai longgar jer... tapi nipis sikit la kain dia, boleh la nasib ada diskaun kalau x rasa x berbaloi je beli... huhu

1) SIZE 56
WAIST / Pinggang- 56INCH ( all bergetah )
HIP / Punggung- 62INCH
LENGTH / Labuh-43INCH
MATERIAL- COTTON

2) SIZE 52 -AVAILABLE
WAIST / Pinggang- 52INCH ( all bergetah )
HIP / Punggung- 55INCH
LENGTH / Labuh-43INCH
MATERIAL- COTTON

Selain beli blouse dan skirt aku ada gak beli cardigan... ni dari org lain... tapi material kain dia sangat2 suka... selesa dan bila pakai cantik terletak sbb kain dia berat. rasanya pas ni boleh la shopping lagi... recommended! Aku beli macam kat bawah ni tapi warna hitam... cantik sangat.

 CODE : LONG CARDIGAN
Brand new
Material : medium thickness cotton jersey
Size :XXXL
Bust : 49" - 57"
Arm Opening : 24" - 28"
Waist: 44" - 54"
Hips: 50" - 56"
Length: 36.5"

1 comment:

Unknown said...

akak beli kat kat blog ap ?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Setiap wanita itu cantik……

Allah SWT berfirman:-
“Ketika AKU menciptakan seorang wanita,ia diharuskan untuk menjadi seorang yang istimewa. AKU membuat bahunya cukup kuat untuk menompang dunia;namun harus cukup lembut untuk memberikan kenyamanan,”
“AKU memberikan kekuatan dari dalam untuk mampu melahirkan anak dan menerima pernolakan yang seringkali dating dari anak-anaknya”.
“AKU menberinya kekerasan untuk membuatnya tetap tegar ketika orang-orang lain menyerah,dan mengasuh keluarganya dengan penderitaan dan kelelahan tanpa mengeluh.”
“AKU memberinya kepekaan untuk mencintai anak-anaknya dalam setiap keadaan,bahkan ketika anaknya bersikap sangat menyakiti hatinya."
“AKU memberinya kekuatan untuk mendukung suaminya dalam kegagalannya dan melengkapi dengan tulang rusuk suaminya untuk dilindungi hatinya.”
"AKU memberikan kebijaksanaan untuk mengetahui bahawa seorang suami yang baik takkan pernah menyakiti isterinya,tetapi kadang-kadang menguji kekuatannya dan ketetapan hatinya untuk berada di sisi suaminya tanpa ragu.”
“Dan akhirnya, AKU memberinya air mata untuk dititiskan. Ini adalah khusus miliknya untuk digunakan bilapun ia diperlukan.”
“Kecantikkan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakannya,susuk yang ia tampilkan atau bagaimana ia menyisir rambutnya. Kecantikkan seorang wanita harus dilihat dari matanya, kerana itu pintu hatinya,tempat di mana CINTA itu ada.”

If you love someone tell them, for you never know what tomorrow may have in store.