Followers

flash

Saturday, December 25, 2010

Merry Xmas

Wah! hari ni ari krismas tapi aku bukan nak cerita pasal hari xmas tapi just nak wish selamat pengantin baru buat sapa2 yang naik pelamin arini... Alhamdulillah naik pelamin lagi sekali gak dia, bagus lah dari buat maksiat lama2 baiklah kawen kan? Aku x terasa sikit pun bila mangkuk ni kawen lagi... x heran dan x kisah pun... tapi yang aku heran kenapa la nak cover2 mangkuk ni nak kawen? kalau bgtau atau jemput pun x salah aku rasa... hehe tapi untuk aku pergi hadiri perkahwinan dia tu NO WAY la... x da maknanyer... Semoga perkahwinan dia kali ni membuatkan dia lebih bertanggungjawab dan sedarlah ko tu dah jadi laki orang... jangan abaikan nafkah (bukan nafkah batin jer ko kena penuhi tapi yang paling penting nafkah ZAHIR tur). Dan ingatlah hutang nafkah perlu di bayar sebab tuhan akan tanye nanti bila ko dah mati. Aku x kan halal walau sesen pun.

Aku rasa bebas sangat sekarang ni nak gi mana2 dalam KL ni... sebab aku pasti kalau pergi ke ceruk mana pun insya Allah aku x akan bertembung dgn mangkuk ni sebab dia dah pindah ke bandaraya yang dulu bersejarah sekarang dah maju tu... aku harap dia pun turut maju bersama majunyer bandaraya tersebut. Bagus lah dia pun dah bawak sekali 'celah ketiak' dia bersama... dulu dia x boleh nak pindah KL sebab 'celah ketiak' dia x ikut sama. Semua tu alasan... adoyaii! Aku dgr sebelum kawen byk ujian dia hadapi! aku x doakan yang buruk utk dia tapi just nak ingatkan dia ujian yang di baru dapat tu adalah terlalu sikit dan semoga ko tabah dalam hadapi ujian yang lebih besar di hari mendatang. Kang melalut panjang sangat kang ada plak orang yang baca terasa plak dan yang pasti mangkuk tu x akan baca. Kalau korang nak sampai kan pun apa salahnyer... lantak korang la dah memang dia tu spesies MANGKUK JAMBAN...

yangD33D4

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Setiap wanita itu cantik……

Allah SWT berfirman:-
“Ketika AKU menciptakan seorang wanita,ia diharuskan untuk menjadi seorang yang istimewa. AKU membuat bahunya cukup kuat untuk menompang dunia;namun harus cukup lembut untuk memberikan kenyamanan,”
“AKU memberikan kekuatan dari dalam untuk mampu melahirkan anak dan menerima pernolakan yang seringkali dating dari anak-anaknya”.
“AKU menberinya kekerasan untuk membuatnya tetap tegar ketika orang-orang lain menyerah,dan mengasuh keluarganya dengan penderitaan dan kelelahan tanpa mengeluh.”
“AKU memberinya kepekaan untuk mencintai anak-anaknya dalam setiap keadaan,bahkan ketika anaknya bersikap sangat menyakiti hatinya."
“AKU memberinya kekuatan untuk mendukung suaminya dalam kegagalannya dan melengkapi dengan tulang rusuk suaminya untuk dilindungi hatinya.”
"AKU memberikan kebijaksanaan untuk mengetahui bahawa seorang suami yang baik takkan pernah menyakiti isterinya,tetapi kadang-kadang menguji kekuatannya dan ketetapan hatinya untuk berada di sisi suaminya tanpa ragu.”
“Dan akhirnya, AKU memberinya air mata untuk dititiskan. Ini adalah khusus miliknya untuk digunakan bilapun ia diperlukan.”
“Kecantikkan seorang wanita bukanlah dari pakaian yang dikenakannya,susuk yang ia tampilkan atau bagaimana ia menyisir rambutnya. Kecantikkan seorang wanita harus dilihat dari matanya, kerana itu pintu hatinya,tempat di mana CINTA itu ada.”

If you love someone tell them, for you never know what tomorrow may have in store.